Tuesday, September 17, 2013

life as a GRUMPY student

Grr... Ni yang nak grumpy lagi ni. Berzaman dah aku tak menulis blok ni. Bukan apa, hatiku dilanda kecewa yang amat sangat. Oh... Ceit! Drama queen betul kau ni, Ira! Haha... Aku Fail! Muahahahaa! Aku kena repeat setahun. Huhuhu... Seyes otak aku weng... Well, tapi, aku dah okay sikit-sikit le. Sekarang ni, set goal baru. Mesti lulus dengan cemerlang kali ni, or this will really be the end! No... I hope not...

    Why I choose this cute grumpy cat's picture? Sebabnya... Kalau korang nak tahu... Aku ni digelar grumpy oleh kawan-kawan 'berjasa' lah sangat. Meh sini aku nak mention sikit nama-nama diorang kasi popular sikit. Aku dapat gelaran ni, thanks to Cik Robot (Allia Sabrina), Aini Sofia Fluffy, Wana Random (yang ni asyik panggil aku roro) and kengkawan yang lain yang aku malas nak taip dah nama diorang. haha...
     Apasal eh? Apasal diorang kata aku grumpy? Apasal aku yang kiut-miut berserta innocent ini digelar grumpy. haha... Perasan! Ah well, is it because i do look miserable. Maybe, coz i am quite miserable. banyak ler... Dah terpengaruh sangat dengan cerita House MD yang miserable tu. ni, tajuk ni pun, Room mate aku yang cadang. Siti Nur Hana! Andai kau me'follow' aku, ketahuilah, aku amat x berkenan kau follow. segan kot! Aku tulis-tulis, orang sebelah meja baca. what the heh?
    makin mengarut pulak aku ni. sudah-sudah le tu. Aku actually dalam proses nak habiskan cerpen YANG KETIGA series kedua. I just tak boleh lupa watak Julia kesayangan aku tu. Kalau boleh nak ada sambungan juga walaupun aku tahu, aku sorang je yang baca... haha... x bleh blah! pathetic giler kot...

ASsalAmualaiKum...

peace_no_war~(^^)~

No comments:

Post a Comment