Thursday, September 27, 2012

Miracles From ALLAH

FAUZAN

FAIZAN


baru-baru ni aku pergi melawat ke post-natal ward (Wad selepas bersalin) and i meet this two miracles that can really bring magic in my life. 
   kedua-dua baby ni adalah kembar. yang dipegang aku itu adalah Fauzan. sangat kecil disebabkan mereka kembar. masa aku pegang Fauzan, jantung aku rasa macam nak pecah sebab nervous cuz they look so fragile as if with one touch and they'll break.
   tapi, bila baby tu dah ada dalam tangan, aku rasa macam... 'oh... inilah yang kita panggil anugerah. menyambut satu nyawa ke dunia. melihat mereka selesa di pengkuan kita...'
   besar sungguh nikmat dan anugerah tuhan. cahaya mata yang seindah ini, merupakan amanah paling berharga buat ibu bapa mereka.
   this is the miracles from Allah. pertama kali aku rasa kagum sangat melihat bayi-bayi disekeliling aku yang masih merah dan kecil. semuanya membawa makna tersendiri buat family mereka. semoga suatu hari nanti mereka akan menjadi seindah-indah ciptaan.
Amin...
   
   



No comments:

Post a Comment