Monday, September 10, 2012

SEBAGAI SAHABAT

persahabatan itu memang indah. tapi, pernah ke korang rasa terbeban dengan perhubungan suci ni??
   buat kali pertamanya aku rasa begitu. rasa ini bukan disebabkan sahabatku itu. it's juz came from the darkest part of my heart....
   she's juz too perfect. dia bijak, cantik, aktif dan pelbagai lagi sifat mahmudah yang dia ada. sedang aku?
   terus-terang kadang-kadang aku rasa tak layak berkawan dengan dia. macam ikan dalam gambar ni, they are so campatible. tak ada perbezaan.
   malangnya aku... kalau nak dibandingkan dengan dia, ibarat jerung dengan bilis. huh... dia memang baik. aku suka berkawan dengan dia. tapi, tipulah aku kalau aku kata yang tak terdetik rasa rendah diri setiap kali aku berdiri sebelah dia. why am i too negative. usually i'm not like this...
   anyway, i'm certain one day... either this friendship will end or become as stronger as ever... peace no war.... (^^)

No comments:

Post a Comment