Thursday, February 7, 2013

MY CAMPUS LIFE 4

NINO! NINO! NINO! cerita terhangat! ada scouting dekat usm ni. TV hijrah akan buat drama islamic terbaru... and guess what. they wanna scout usm students to be main actors/actress in this drama. seriously, glamour la budak usm lepas ni. LOL~ audition dia semalam lagi. actually teringin juga nk pergi tengok gelagat hamba-hamba Allah yang pergi audition tu. mesti kelakar, tapi alih-alih tertidur le pulak. emph! aku memang macam ni. hangat-hangat tahi ayam. ingat boleh gak mintak nak jadi watak sampingan lalu belakang heroin ke. masuk gak TV. wakakaka.... siapa la agaknya yang terpilih jadi hero and heroin kan... diva la diorang lepas ni.

by the way, aku baru habis exam tadi. ALHAMDULILLAH! lega rasanya. rasa macam dah bebas. tapi, buat masa ni jela. lepas ni nk selanjar 3 lagi. nak pro exam lagi. citt! susah juga jadi pelajar U ni... well, nasib la. kena lah bertahan selama 5 tahun. OMG! oh ye, last exam tadi macam tak caya jer.. boleh pula masuk semua soalan spot. memang baca dah. harap-harap boleh cover exam yang sebelum ni. yang first exam, aku terkilan sikit. Allah dah bagi hint kot. hati macam asyik nak je baca lecture pasal 'knee jerk'. last-last langsung lupa nak baca. tup-tup, betul kuar exam. siot! tu lar... patutnya aku dengar kata hati aku. tu semua hidayah Allah. sayang. tapi, nak buat macam mana. benda dah lepas. aku tawakal jelah lepas ni.  Man jada wa jada. Allah mesti akan bantu hamba-NYA yang berusaha~

peace_no_war~(^^) 

No comments:

Post a Comment