Saturday, January 26, 2013

PERUT oh PERUT

aduhai~ pagi tadi perut aku sakit gila. aku rasa aku kena cike ke chike??? Hmmm??? aku tak ingat la pulak nama penyakit yang doktor aku sebut dulu. hehe.. kate je student medik, tapi nama penyakit pun tak ingat. sebab sakit sangat, aku amik panadol dua biji lepas tu, aku tidur semula. sampai pukul satu baru aku sedar. nasib baik tak terlepas zohor. mujur lepas bangun dah lega sikit sakitnya. tapi, ketidakselesaan itu adalah lagi. KRUK... KRUK... bunyinya. aduh... lapar pula lepas tidur lama ni, tapi malas nak turun. perut aku still tak sedap lagi. sesiapa! tolong belikan aku makanan.... haha! tak senonoh betullah aku ni, kan. malas sangat. kalau ada mana-mana mak cik nampak perangai aku ni, mati hidup semula tak nak diorang bermenantukan aku. membujanglah aku sampai tua. it's okay. kejap lagi, aku mesti turun gak. lapar gila kot~ kang tak pepasal dari gemuk jadi kurus pulak tetiba. bye or now~

peace_no_war~(^^)

No comments:

Post a Comment